уторак, 1. април 2014.

Pileći Gulaš iz Ekspres Lonca za 20 minuta!

Dok nisam probala da skuvam nešto u ovom loncu bila sam prilično skeptična. Gulaš za 20 minuta?
Gluposti,  a sada vidim da je tako, da je ukusno, da je brzo, da ne treba ceo dan sedeti kraj šporeta..jer život nije kuhinja
Pileći Gulaš iz Ekspres Lonca
Vrlo brzo i vrlo lako 

Potrebno je:
glavica crnog luka
začini, so, biber, aleva paprika
malu olja
2 bataka sa nadbatacima
vode

Priprema:
Pre upotrebe ovog lonca vrlo je važno pročitati upustvo o korišćenju.
Crni luk sam iseckala na kockice što sitnije možete, i stavila u lonac te stavila malo ulja i biber, sote kašiku aleve paprike.
Plastičnom varjačom sam sve maloprodinstala a potom dodala batakove koje sam odvojila od kostiju i kože te isekla na sitne kocke.
Nalila sam vode toliko da ima npr 1cm iznad mesa.
Ono što je važno a to je da voda ne isparava, znači koliko sipate vode toliko će te i imati na kraju kuvanja jela!!!
Zaklopila  sam poklopac Ekspres Lonca i podesila na kuvanje. Obzirom da imate u slici sve napisano, možete ukoliko je velika količina mesa da namestite na soup alli ja sam kuvala na CONGEE-to je u prevodu kao saft, ili ako je u pitanju manja količina na manje.
Služiti uz kupus salatu i testo.

1 коментар:

  1. Ovako dobar ručak dobiti za 20-tak minuta je baš velika prednost, a pileći paprikaš sa tjesteninom volim još od mlađih dana kada mi je uvijek fino zamirisao.

    ОдговориИзбриши