недеља, 8. новембар 2015.

Cake Pops ili Čoko lizalice


Već duže vreme imam u planu Cakepops, delovale su mi uvek komplikovano i pipiavo, zato sam ih stalno odlagala...
Posle sam videla i neke kalupe za pravljenje i pitala se da li ću kada odlučim da ih pravim uopšte moći bilo šta da napravim..kada deluje tako teško...a ja bez tih magičnih kalupa...
Onda su jednog vikenda došli na red ..
Prvo sam se pripremila.
Našla sam savršen recept za kuglice.
Kupila rošzilj štapiće
i sjajne ukrase..i avantura je krenula..

Za kuglice je potrebno:
200g mlevenog plazma keksa
100g putera
2 supene kašike pekmeza od kajsije
1 vanil šećer
Priprema kuglica:
Sve sastojke pomešati i sjediniti. Potom rukama oblikovati kuglice. Redjati na tanjir ili obložen pleh.
U svaku kuglicu u sredinu zabosti roštilj štapić.
Ja sam ih tako ostavila da "prenoće"


Sutra dan sam pripremila glazuru od čokolade .
100g menaž čokolade
3 supene kašike ulja
svaki cakepops sam umakala u čokoladu a potom u šećerne ukrase.
Pripremila sam i jednu teglu u koju sam i h potom stavljala da se stvrdnu.
I vidite lako lepo i ukusno...
Ostavljaju mesta i za raznorazne dtuge ideje..
i naravno priprema:

Нема коментара:

Постави коментар